ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید +عکس

 

یک پسر 5 ساله که توسط پدرش زندانی شده و به او تا حد مرگ گرسنگی داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است به تازگی یافت شده و به دست مادرش سپرده شده است.پدر این کودک از ملاقات مادرش با او جلوگیری کرده بود

ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

یک پسر 5 ساله که توسط پدرش زندانی شده و به او تا حد مرگ گرسنگی داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است به تازگی یافت شده و به دست مادرش سپرده شده است.پدر این کودک از ملاقات مادرش با او جلوگیری کرده بود.

 به گزارش نیک صالحی ویندی هال مادر این کودک از سوء رفتار شکه کننده پدر فرزندش بردلی بلیمیر 24 ساله و نامادری 33 ساله اش تامی بلیمیر صحبت کرد.

  ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 این پسر کوچک که به وزن بسیار کم رسیده است به مادر و مادربزرگش گفته است که پدرش او را در یک کمد در زیر پله خانه شان در تگزاس با غل و زنجیر زندانی کرده بود و به او هر روز یک تکه نان و یک فنجان آب یا شیر می داده است و هر زمان که ملاقات کننده ای به منزل می آمده به او دارو می خورانده تا او را ساکت نگاه دارد.

ویندی به خبرنگار گفت:"دوباره یافتن او برای من شبیه آن است که دوباره او را به دنیا آورده باشم. او مرا شناخت و من سعی کردم گریه نکنم ، باید برای او قوی باشم."

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 او همچنین گفت پسرش هم اکنون به دلیل سوء تغذیه شدید در بیمارستان کودکان بستری است و هنگام غذا خوردن مدام به اطراف نگاه می کند تا مبادا کسی غذا را از او بگیرد.

ژاکلین هال ، مادربزرگ پسرک می گوید که نوه اش به او گفته که به وی دارو می دادند تا او ساکت بماند و او اجازه نداشت سر میز غذا با دیگر خواهر و برادرانش که از نامادری اش تامی بلیمر بودند غذا بخورد.

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 ویندی هال مادر اصلی کودک

 خانم هال معتقد است پسرش به مدت یک سال تحت این شرایط اسفناک بوده است. او می گوید هر زمان که اتاق را ترک می کنم او فورا می ترسد و بلند می شود و دوباره باید به او یادآوری کنم که او دیگر در آنجا زندگی نمی کند.

نامادری وی ادعا دارد که وی اخیرا پسرک را بدون پیراهن ندیده و از وضعیت وحشتناک او اظهار بی اطلاعی می کند. تامی بلیمر که دارای شش فرزند است می گوید هرگز با کودک بدرفتاری نکرده است و به گزارش نیک صالحی از تابستان سال گذشته از شوهرش جدا شده و دیگر با او زندگی نمی کند.

 ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید  

بردلی بلیمیر، پدر کودک

 او درباره وضعیت پسرک گفت:"من از دیدن این وضعیت شوکه شدم. من هرگز کودک را به این شکل ندیده بودم. نمی دانم چه چیزی باعث این کار او شده است. شاید کودک دچار بیماری و یا چیزی شبیه به این باشد."

این وضعیت زمانی توسط پلیس کشف شد که اختلافی بین بردلی بلیمیر و پسرخوانده 16 ساله اش پیش آمد و پسر نوجوان پلیس را در جریان زندانی بودن برادرخوانده 5 ساله اش در زیر پله قرار داد.

  ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید

 تامی بلیمیر نامادری کودک

نامادری کودک می گوید که پسر 16 ساله اش دروغ می گوید، چرا که ناپدری اش تنها 6 سال از او بزرگتر است و احترامی برایش قائل نیست.

گفته می شود پس از مطلع شدن پلیس، تامی بلیمیر و پسرش پیش از رسیدن پلیس فورا خانه را ترک کردند. گرچه وی او ادعا دارد که فرار نکرده و تنها برای خرید پیتزا به بیرون رفته است.

ظاهر اسفناک پسربچه ای دچار سوء تغذیه شدید   

بردلی و تامی بلیمیر در دادگاه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی
برچسب‌ها: کودک زندانی شده

تاريخ : شنبه 3 خرداد 1393 | 2:25 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.